OMG

Jag sitter o lyssnar på min iPod i en sån konstig högtalare som man sätter ner ipoden i,och helt plötsligt så stoppas musiken! :S
Jag blev asrädd! Hela grejjen hade stängts av! :S
Det var asläskigt.
Tror ni på spöken/andar?
Det gör jag...:>
Jag tkr att det är jättecoolt om jag lyckas ta en bild på en orb.
Orber är en rund ljus fläck på en del bilder man kanske tagit med blixt. Man brukar tro att det är smuts på linsen,men det är andar.
Jag vill inte skrämma er! :P Dom kan inte göra något,förutom att förstöra ett fin fotografi x3

Dom flesta orberna förekommer utomhus,jag vet inte varför,men andarna känner sig nog tryggare där :)



Den gula på marken har jag ingen aning om vad det är,men jag hoppas att det är ett vanligt ljus..XD (det ser ut som en gubbe..:O)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0