iPods,läxor,iliveunderyourbed monstret mm <3

Jag har verkligen inte skrivit på 100 år >.<
Men jag har typ skitmkt läxor,så jag håller knappt reda på om jag har gjort dom eller inte!
Just nu så har jag matte (imorrn) engelska förhör (imorrn) So förhör (måndag) No läxa (Imorrn).
Jag köpte iaf den ORANGA iPoden! :)
Den är sååå cool! <3
Även om Shanna tyckte att jag skulle ta den rosa,men jag tänkte att den rosa var alldeles för..normal..XD
Den oranga är lite ovanlig,jag har verkligen inte sett så många som har just den oranga..:P
Förlåt om jag använder för mkt smiliesar :/ men om jag INTE gör det så går det inte att beskriva om jag är glad (:D) ledssen (D;) irreterad (>.<) jätteglad (8D) eller typ besviken (:/)
Det skulle verkligen inte gå! XD
Kommentera! <:
Annars kommer iliveunderyourbed monstret och äter upp dig!!



Håll med om att den är SJUUUUKT c00l 8DD

Kram! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0