Vocaloid

Jag älskar VOCALOID! <33
Fast jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad det är...:P
Det är ett japansktprogram som gör om röster,och det finns några karaktärer som hör till ^^
Nån dag ska jag cosplaya 'Rin'.


(Vocaloid goes iPod! :D)

(Det här är en chibi-version :3 Gulligt!
Blåa tofsar ; Miku
Blått hår ; Kaito
Blont hår med vit rosett ; Rin
Brunt hår ; Meiko
Blont hår (nästan exakt likadan som Rin fast kille) ; Len

(Miku är lite överdrivet chibi på den här bilden..
Btw så kanske du har sett andra som ser ut som Kaito fast i andra färger? Det är
Fan fiction som fans har kommit på :) Dom jag känner till är Kaito (Orginalet,blå), Akaito (Röd) och
Nigaito (Lime grön) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0