Godmorgon! <33

Jag vaknade vid klockan 10,och då gick jag ut till min kanin Nicky. Hon började krafsa på gallret när jag kom ut.
Jag satt och lekte med henne i hagen en stund,och sedan städade jag buren innan frukost. Det är väldigt vad hon skiter. Hon kissar i ett hörn i buren,men bajsar gör hon överallt..
För er som inte fattat ; Jag har en utomhus kanin vid namn Nicky,som typ precis fyllt 4 månader! <33
Jag fick henne i Juni(på min födelsedag),och hon föddes i April.
Jag behövde gå ner till vårat garage som ligger vid parkeringen. Där hämtar jag en hink,en skyffel,en påse spån och hö. När jag gick tillbaka för att ställa in allt igen behövde jag hälla ut allt skit i soppen. Då gick jag förbi en bil som stod på våran parkering. Vi håller på att 'renovera' våran trägård,så klockan 7 på morgonen väcks jag av grävmaskiner eller att dom bankar på stenar,anyway,på bilen var det en bild på en hund,så jag kollade in,och i framsätet satt en jättesöt hund som tittade på mig. Jag gick lite närmare och såg att det låg en till hund vid förarsätet,och den hunden såg typ mig i fönstret så den hoppade och mot glaset och började skälla! Jag blev allvarligt jätterädd..
-
(Jag har så mkt flumm att jag inte vet vad jag ska göra av den..
Till höger om min näsa ser man en hel hylla,fylld med KOSSOR! Jag är inte lika
obsess nu,men det finns över 50 st..)
Lite trött kankse..? :P
(*gäsp*)
-
(XD)

Kram

Kommentarer
Postat av: Didz

I'm obsessed of your blog.

2009-08-18 @ 12:41:22
Postat av: Juniflickas

hih

men säger man inte "im obsessed WITH you blog.." ? :P

2009-08-18 @ 13:13:32
URL: http://juniflickas.blogg.se/
Postat av: Juniflickas

heter det inte 'with'?

2009-08-18 @ 13:15:01
URL: http://juniflickas.blogg.se/
Postat av: Didz

me dont know:)<3

2009-08-18 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0