Brrr..

Jag och Siin gick och badade tidigare idag. Det var kallt...
Det var några utlänningar som satt och fiskade vid hamen,men vi gick till bryggan,men där stod det ett metspö och en lina som gick ner i vattnet. Jag vågade inte bara med en krok 2 cm ifrån mig. Vi snackade med killarna som satt och fiskade. Vi frågade om dom kunde ta bort den. Såhär blev konversationen;
..??
Vi tänkte bada,men det sitter ett metspö där..
What? Speak english?
Yes,we want to swim,but therse a..eh..*pekar*
Yes,yes,no problem! *börjar gå tillbaka*
But what if we get hurt? You know the hook?
Therse no problem! *går iväg.

Vi hoppade längre bort från kroken..:P
Tyvärr glömde jag kameran så jag kan inte lägga upp bilderna från när Siin gjorde ett par snygga hopp.. Min pappa kommer inte hem föräns på söndag,så då kanske det går.. :>

Spegel,spegel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0