Årets Designer går till...

Jag är ofta inne på en online hemsida för tjejer ^^
Där finns det bland annat forum,tävlingar garderob mm. Men det bästa av allt ; Design programmet.
Det är precis som paint bara att det finns en bakrund som föreställer en flicka,som man kan rita kläder på :P
Jag är inte speciellt bra,men alla mina vänner avgudar mig...XD
Jag är bra på att skugga SMÅ saker,men de större blir bara konstiga..:/
Jag låg iaf på plats 28 i kvartsfinalen av över 2203 som var med i tävlingen..
Fast man flyttas ju exakt hela tiden för att man kan ju rösta när man vill innan nästa del börjar..:D
Hoppas jag kommer i final,för man kan vinna 5000 gp (= Gomoney/Gopengar,de sorts pengar man har på hemsidan. De flesta har bara ca 500 gp,och kläderna i 'Supernova' är rätt dyra..:D Alla vill vinna,och de skriver forum och skickar jobbiga mejl om att man ska rösta..
Jag blev iaf krönt till Årets Designer av Mjaauo, Som på riktigt är *du du du duuumm* DIANA! :D

 
Tävlingen jag är med i <33
CandyMaster 
En bild till min käraste CandyMaster,benen var jobbiga att göra..man måste kopiera pixel efter pixel..
Fast jag har ett enklare sätt,men då ser de inte lika perfekta ut..Men dom duger? :P
Till Mina Vänner 
Det finns en knapp som gör att bakrunden (flickan) försvinner,då kan man göra vanliga bilder istället :)
The BrokenBunnies 
'Ashli' är min bästa kompis på hemsidan :3 Hon kallar mig för LokA och jag kallar henne för Ashli <33
Nog den bilden jag är mest nöjd med..C:

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0